Hesap planı sistemini oluşturan, beyannameye esas teşkil eden bilgi ve belgelerin intikalini sağlayan, beyannameleri düzenleyen bilgisayarı kullanan, defterleri mevzuata göre tutan, firmanın kredi ve cari hesap durumunu takip eden, koordinasyon sağlayan yazışma ve raporları yazan, Sosyal Güvenlik Kurumu işlemleri hakkında bilgi sahibi olan nitelikli kişidir.
Görevleri :
Hesap planı sistemini oluşturmak.
Beyannameye esas teşkil eden bilgi ve belgelerin intikalini sağlamak.
Beyannameleri düzenlemek.
Bilgisayar kullanmak.
Defterleri tutmak.
Firmanın kredi ve cari hesap durumunu kontrol etmek.
Koordinasyon sağlamak.
Yazışma ve raporları yazmak.
Sosyal Güvenlik Kurumu ve İŞKUR bildirgelerini hazırlamak.
Beğen |
0 kişi beğendi